Cloaca
Okoliczności łączą czwórkę starych przyjaciół ze studiów. Joep, poseł do parlamentu, zmagając się z kryzysem małżeńskim, szuka schronienia u Pietera, urzędnika miejskiego. Tymczasem Tom, adwokat uzależniony od kokainy, próbuje pomóc Pieterowi w jego własnym upadku zawodowym. W miarę jak poruszają się po swoim splecionym życiu, pojawiają się konflikty, które ujawniają kruchość ich przyjaźni.