Little Angel
Poznaj przygody małego Johna, ciekawskiego i odważnego dwulatka, którego nieograniczona energia jest źródłem dobrej zabawy i psot. Dołącz do małego Johna oraz jego rodzeństwa, Jacka i Jill, i najlepszego przyjaciela, Manny’ego, gdy z humorem odkrywają idealnie nieidealny dziecięcy świat.