Little Baby Bum
Little Baby Bum to zabawny i edukacyjny program dla dzieci z klasycznymi oraz nowymi rymowankami. Sześcioletnia Mia wraz z rodziną i przyjaciółmi poznaje świat wokół siebie poprzez piosenki i odrobinę magii. Świat, w którym zwierzęta potrafią tańczyć, autobusy są przyjaciółmi, a deszczowe dni nigdy nie są nudne.
Tata, Ella i mama przytulają Maksa przed snem. Maks przytula swojego misia i zasypia.
Mia i Maks zgadują, co jest w torbie. Mia wyciąga twardą, miękką i odbijającą się piłkę!
Mia i Maks biorą kąpiel. Mama wrzuca im do wody zabawki, które muszą znaleźć. To świetna zabawa!
Czas do łóżka, ale Maksowi nie chce się spać. Mama i tata na zmianę próbują go ululać.
Mia, Maks i mama budują dla Maxa duży, czerwony wóz strażacki ze starego tekturowego pudełka.
W Halloween Mia i Maks trochę się boją, ale nie ma czego, bo to tylko Gwiazdka, mama i tata.
Mia pokazuje Maksowi, Pandzie i Małpce, jak uderzać w bębny cicho, głośno, powoli i szybko.