Favourites By
W tej nowej, wspaniałej serii kulinarnej zobaczymy szefów kuchni 24Kitchen i znanych kucharzy amatorów i ich ulubione dania. Każdy szef kuchni opowie o przepisie i powodach, dla którego go lubi, pozwalając widzowi śledzić jego przygotowanie. Ich ulubione dania obejmują zarówno ciasta, jak i pełny obiad, więc każdy odcinek jest inny.
Szef kuchni Lange Frans robi spaghetti z sosem pomidorowym i klopsikami z przepisu swojego ojca.
Hugo Kennis robi wiele dań, w tym pierś z kaczki w balsamicznym lakierze i duszony policzek cielęcy.
Estée Strooker idzie na całość z ragout z kurczaka, naleśnikami i pikantną mrożoną herbatą.
Kuchni amator i piosenkarz Brace robi gulasz z kukurydzą i mięsem mielonym i poncz owocowy.
Vivian Reijs i jej ulubione śniadanie: babeczki jajeczne, koktajl i naleśniki z bananem i cukinią.
Mounir Toub robi pyszną tartę pigwową z parfaitem z czerwonych pomarańczy i żelem z granatów.
Tooske Ragas robi swoją zieloną sałatkę z ogórkiem i makaron z gór z tuńczykiem i boczkiem.
Danny Jansen robi swoją wersję holenderskiego frikandela – smażonej kiełbasy z mięsa mielonego.
Olcay Gulsen Penne robi kremowy sos pomidorowy i sałatkę z komosy ryżowej i grillowanym halloumi.
Caroline Tensen i jej córka Lotte łączą siły, by zrobić przekąski z polenty i zupę ogonową.