Marsjanin
Legendarny reżyser Ridley Scott („Obcy”, „Prometeusz”) przedstawia pasjonującą opowieść o ludzkiej sile i woli przetrwania z Mattem Damonem w roli astronauty, który utknął na Marsie.
Legendarny reżyser Ridley Scott („Obcy”, „Prometeusz”) przedstawia pasjonującą opowieść o ludzkiej sile i woli przetrwania. Podczas misji na Marsa amerykański astronauta Mark Watney (Matt Damon) zostaje uznany za zmarłego i pozostawiony samemu sobie. Ale Watney wciąż żyje. Wbrew wszystkiemu musi znaleźć sposób na skontaktowanie się z Ziemią w nadziei, że naukowcy opracują plan ratunkowy, który pozwoli mu wrócić do domu.