Cud na 34. ulicy
Sezon świąteczny jest w pełni, gdy starszy pan zostaje zatrudniony jako Święty Mikołaj w domu towarowym. Twierdzi, że nazywa się Kris Kringle i wkrótce zaczyna zarażać wszystkich świątecznym nastrojem – z wyjątkiem jego szefa, Dorisa Walkera. Gdy Kris zostaje uznany za szaleńca i zostaje postawiony przed sądem, przekonania młodych i starszych zostają wystawione na próbę, gdy pada odwieczne pytanie: czy wierzysz w Świętego Mikołaja?