Czarodzieje z Waverly Place: Film
Podczas wakacji rodziny Russo nieumyślnie rzucone zaklęcie sprawia, że rodzice Alex stają się sobie obcy, jak gdyby nigdy się nie poznali. Justin i Alex będą musieli odnaleźć czarodziejski Kamień Snów, żeby odwrócić czar i uratować rodzinę.
Ruszaj ku przygodzie pełnej nadprzyrodzonych niespodzianek z całą trójką młodocianych czarodziejów z rodziny Russo. Zobacz ich pełne akcji i humoru perypetie, w których czary nigdy nie idą zgodnie z planem. Podczas rodzinnych wakacji Alex (Selena Gomez) przypadkowo rzuca zaklęcie, które może zagrozić istnieniu jej rodziny. Max (Jake T. Austin) próbuje na nowo zeswatać swoich zaczarowanych rodziców, podczas gdy Alex i Justin (David Henrie) rozpaczliwie poszukują magicznego Kamienia Snów, który zdoła odwrócić czar i uratować ich rodzinę. Tego czarodziejskiego filmu nie możesz przegapić.