Wehikuł Tatami
Jest 12 sierpnia. Kiedy po przypadkowym zalaniu colą zniszczeniu ulega pilot do jedynego klimatyzatora w jego mieszkaniu studenckim, „I” postanawia wrócić w wehikule czasu do dnia wczorajszego, żeby uchronić pilota przed zniszczeniem. Jednak jego przyjaciel dowcipniś Ozu nie może się powstrzymać, żeby nie namieszać w zdarzeniach z przeszłości, mimo że może to doprowadzić wszechświat na skraj przepaści. Teraz „I” zaczyna gorączkowo podróżować w czasie, żeby zapobiec katastrofie.