Story of... Chocolate
În acest documentar, Judith Jones urmărește originile ciocolatei în Mesoamerica, unde mayașii și aztecii au descoperit prima dată cacao-ul. Explorează cum ciocolata a evoluat de la o delicatesă locală la un fenomen global, cu milioane de oameni dependenți acum de cacao pentru traiul lor. Vino alături de Judith în descoperirea atracției îndelungate și semnificația culturală a ciocolatei.