Story of... Sugar
Explorează istoria zahărului, evoluând de la ideea de marfă rară, devenind apoi omniprezentă a dietelor contemporane. Află legătura dintre zahăr și expedițiile europene către insulele tropicale, precum și legătura sa cu comerțul transatlantic de sclavi. Kate Comer li se alătură altora din întreaga lume, în dorința de a descoperi călătoria remarcabilă a acestei substanțe care dă dependență.