Story of... Cheese
Vino alături de Rosie Lovell într-o explorare globală a brânzei, descoperind arta și varietatea fabricării ei. Descoperă brânzeturile pe care trebuie să le încerci și secretele din spatele deliciilor lor. Explorează lumea brânzei cu Rosie și cu alți călători pentru a înțelege popularitatea sa răspândită și de ce este o delicatesă culinară iubită în toate culturile.