Adam
Prin ferestrele deschise, Adam ascultă cum muzica mamei sale răsună în curtea din Berlin. În ciuda divergențelor lor, se simte conectat cu ea prin basul puternic. În timp ce se confruntă cu simptomele ireversibile ale bolii ei, Adam își vede de viață singur. Își creează propria cale, se îndrăgostește și își caută tatăl, totul în timp ce respectă dorința la demnitate a mamei sale.