Egipt: Gardienii comorilor
Egiptul găzduiește multe dintre cele mai faimoase comori arheologice de pe Pământ. Însă, în ultimii cinci ani, Egiptul a suferit o revoluție tumultuoasă, iar numărul turiștilor a scăzut vertiginos. Acest program urmărește o distribuție selectă de persoane, hotărâte să readucă la viață Egiptul: să descopere mai mult din istoria Egiptului, să mențină patrimoniul său în siguranță și să-i convingă pe turiști să viziteze din nou țara.