Crime la Nancy
Nancy, capitala franceză a stilului Art Nouveau, e un oraș care te îmbie la plimbări lungi printre clădirile burgheze din centru, pe malurile râului Meurthe, să vizitezi Muzeul de Arte Frumoase sau celebra piață Stanislas. Numai că trupul unei femei care fusese tunsă și torturată până la moarte e găsit în timpul unei licitații, având la gât inscripția „guenoche”, adică vrăjitoare, scrisă cu sânge.
Nancy, capitala franceză a stilului Art Nouveau, e un oraș care te îmbie la plimbări lungi printre clădirile burgheze din centru, pe malurile râului Meurthe, să vizitezi Muzeul de Arte Frumoase sau celebra piață Stanislas. Numai că trupul unei femei care fusese tunsă și torturată până la moarte e găsit în timpul unei licitații, având la gât inscripția „guenoche”, adică vrăjitoare, scrisă cu sânge. Comisarul Laurence Weber și noua iubită a fiului său, lt Chloé Guérin, anchetează crima.