De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Acest documentar îl urmărește pe muzicianul neozeelandez de jazz Hayden Chisholm în călătoria sa prin Germania, unde descoperă stiluri de muzică populară și obiceiuri locale.