Houvast
O violoncelistă tânără și talentată, a cărei întreaga existență a fost definită de muzică, are de înfruntat o mare provocare: suferă de trac. Ea își vede lumea năruindu-se atunci când, în timpul unei interpretări importante pentru cariera sa, un sunet stăruitor de coardă ruptă umple sala de concerte, rezonând cu teama ei profundă, care o urmărește de ani de zile. În timp ce tot aude sunetul coardei rupte, ea trebuie să-și regăsească încrederea, să-și reclădească spiritul artistic și să învingă conflictul interior care amenință să-i reducă la tăcere pasiunea pentru muzică.