Red Sandra
Când fiica lor de șase ani, Sandra, este diagnosticată cu o boală rară și i se dă un an de trăit, lumea părinților ei se prăbușește. Refuzând să renunțe, tatăl ei începe o luptă acerbă împotriva industriei farmaceutice pentru a obține medicamentul care i-ar putea salva viața.