De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Aava își dorește mult un câine. Tatăl ei o supune unui test ciudat: dacă poate plimba un băț timp de două săptămâni, va primi un câine. În timp ce Aava se atașează de băț, tensiunea dintre părinții ei crește. Mama Aavei vede testul soțului ei drept o diversiune pentru ca el să nu-și asume responsabilitatea. Urmează un conflict în familie care îi schimbă parcursul Aavei în moduri surprinzătoare.
Micuța Aava visează să aibă un câine. Tatăl ei cel sceptic pune la cale un test pentru a vedea dacă e destul de responsabilă. Dacă poate plimba un băț în lesă timp de două săptămâni, o să ia în considerare cererea ei. Aava acceptă această ciudată provocare și devine surprinzător de atașată de băț. Între timp se nasc tensiuni între părinții ei. Mama Aavei consideră că soluția neobișnuită a soțului ei e doar un mod de a evita chestiunea, semn că există alte probleme mai serioase în familie. Cearta lor ajunge la punctul culminant, având efecte neașteptate asupra misiunii Aavei.