Hocus Pocus
Vă aşteaptă o aventură pe cinste atunci când trei vrăjitoare nonconformiste, Bette Midler, Sarah Jessica Parker şi Kathy Najimy, se întorc din Salemul secolului al XVII-lea după ce sunt invocate de nişte şugubeţi. E o noapte plină de amuzament şi haos comic odată ce trioul de acum 300 de ani se hotărăşte să arunce o vrajă asupra oraşului pentru a-şi redobândi tinereţea, însă, mai întâi, trebuie să înfrunte trei puşti şi o pisică vorbitoare. Plin de zâmbete magice, filmul Hocus Pocus este o comedie pe cinste care va distra întreaga familie.