Mord im Morvan
Amélie Florot, o tânără avocată din Paris, este găsită moartă în fântâna Sainte Agathe, fostul loc de pelerinaj al doicilor din regiunea Morvan. Ancheta ia o altă turnură când Maud Perrin, o polițistă locală experimentată, și Julien Demarcy, un polițist de la unitatea criminală din Dijon, descoperă că bunica victimei a murit în același loc, cu optzeci de ani în urmă...
Amélie Florot, o avocată din Paris, este găsită moartă în fântâna Sainte Agathe, fostul loc de pelerinaj al doicilor din regiunea Morvan. Ancheta ia o altă turnură când Maud Perrin, o polițistă locală foarte experimentată, și Julien Demarcy, un polițist de la unitatea criminală din Dijon, descoperă că bunica victimei a murit în același loc, cu optzeci de ani în urmă. A fost o coincidență sau, așa cum susțin unii bătrâni, rezultatul unui blestem misterios? Ancheta se anunță departe de a fi simplă și îi va face pe Demarcy, care se adaptează foarte greu la obiceiurile de la țară, și pe Maud, fiica unui fermier local, să-i determine chiar și pe cei mai recalcitranți localnici să vorbească, să se cunoască.