Mens vi lever
Kristian är nyförälskad och redo att börja sitt liv tillsammans med Anne. En dag knackar det på dörren och där står Tommy. Kristian har inte sett Tommy på flera år och plötsligt konfronteras han med sitt förflutna som han har gjort allt för att glömma. Filmen är inspirerad av verkliga händelser och följer fyra människor vars öden flätas samman efter en olycka som förändrar deras liv för alltid.