Eski Koye Yeni Adet
1990'ların sonunda köye gelen sağlık ekibi, en az üç çocuğu olan tüm kadınlara doğum kontrolü için spiral takar. Köyün erkekleri toplanıp kadınlara takılan cihazın ne olduğuna dair fikirler üretirken birbirinden komik yanlış anlamalarla devletin dinleme cihazı taktığına kanaat getirirler. Bu yanlış anlama çözülene kadar köyde her şey değişecektir.
1990'ların sonunda köye gelen sağlık ekibi, en az üç çocuğu olan tüm kadınlara doğum kontrolü için spiral takar. Köyün erkekleri toplanıp kadınlara takılan cihazın ne olduğuna dair fikirler üretirken birbirinden komik yanlış anlamalarla devletin dinleme cihazı taktığına kanaat getirirler. Bu yanlış anlama çözülene kadar köyde her şey değişmeye başlar.