Dedesinden kalan mirası alabilmek ve şirketin başına geçebilmek için evlenmesi ve de çocuk sahibi olması gereken Onur, annesinin zoruyla bir randevuya gider. Lale de annesinin ayarladığı randevu için aynı mekandadır. Birbirlerini tanımayan Lale ve Onur yanlış anlaşılmalar sonucu aynı masaya otururlar. Bu yanlışlık onları büyük bir sürprize hazırlar.
Çocukları Yıldırım’ın karşısında donakalır. Özge her şeyi Onur’a anlatır. Lale çocuğu bilmiyordur.
Yıldırım karşı eve taşınır. Songül onu gönderme planları yapar. Lale ise Onur’dan şüphelenir.
Yıldırım rahatsızlanır. Filiz ve Erol Onurlara yerleşir. Lale, Onur’la Özge’yi birlikteyken yakalar.
Onur ve Lale, Erollara karşı bir iddia kazanırlar. Songül ve Harun yakınlaşması Yıldırım’ı kızdırır.
Yıldırım, Onur’un kızını öğrenir. Onur’la konuşur ve Songül’e gerçeği söylemeye karar verir.
Lale, Duru’yu öğrenir ve annesine döner. Kurtuluş ve Yıldırım, Onur’a af çabalarında destek olur.