Kiraz Mevsimi
Öykü, tekstil ve moda tasarımı bölümü öğrencisi, akıllı ve güzel bir kızdır. Kendisine örnek aldığı ünlü modacı Önem Dinçer’e çizimlerini ulaştırmak için çok uğraşır. Öykü, en sonunda onun dikkatini çekmeyi başarır. Bu sırada hayatının aşkıyla karşılaşır, Ayaz Dinçer. Öykü, hayalini kurduğu moda dünyasında adım adım başarı merdivenlerini çıkarken, aynı zamanda Ayaz’la gerçek aşkı tadacaktır.
Öykü balayından İtalya’ya kaçar ve orada tanıştığı Nazmi, Öykü’nün hayatını değiştirecektir.
Öykü Atlantist’in yeni sahibi olur. Mete’nin hayatına giren kadın Öykü’nün hayatını değiştirecektir.
Önem, Öykülerin evine taşınır ve bir gazete haberi gerginliği arttırır. Mete ise Naz’la yakınlaşır.
Haberden dolayı Öykü bir iş kaybeder. Meral ve Cem yanlarına taşınır. Öykü birinden yardım ister.
Bülent Meral’e evlilik teklifi eder. Ayaz evden gider. Ayaz’ın açığa çıkan sırrı evliliği sarsar.
Ayaz’la kavgasını gören çift, Öykü’den iş almaktan vazgeçer. Naz, Mete’yi Şeyma’dan kıskanır.
Öykü annesine taşınır ve Şeyma’yla dükkan açmak ister. Ayaz ile komik bir bekleme oyununa girerler.
Öykü gebelik testi yapar. Şeyma Mete’nin Naz’la evleneceğini düşünür. Burcu Emre’yi kıskanmaktadır.