Joseph Fiennes ile Vahşi Doğaya Dönüş
'Yaşayan en büyük kâşif' Sör Ranulph Fiennes ve aktör kuzeni Joseph Fiennes, Kanada'nın Britanya Kolumbiyası'nda büyüleyici manzaralar eşliğinde zorlu arazilerden geçerek bir yolculuğa çıkarlar. Yolda Ran'ın tarihî zaferlerini, tehlikeli keşif gezilerini ve yakın zamanda konulan Parkinson teşhisini tartışırlar - bu ortak deneyimi aile bağlarını güçlendirmek ve kalıcı anılar yaratmak için kullanırlar.