Sen Çal Kapımı
Eda Yıldız, üniversitede bölüm birincisiyken son seneyi yurt dışında okumak üzere burs kazanmıştır, ancak bursu kesilince hayatı alt üst olur. Eda, aylarca bursunu kesen Serkan Bolat’a ulaşmaya çalışır. Serkan Bolat'a ulaşmasıyla başlayan trajikomik ve aynı zamanda romatik olaylar silsilesi Serkan ve Eda'yı bambaşka duygulara sürükleyecektir. Bu beklenmedik aşk hayatlarını değiştirecektir.