Kommissarin Heller - Schattenriss
A sniper randomly targets pedestrians in downtown Wiesbaden. Shortly after, a nearby bank is robbed, and the culprits escape with three hostages, including Inspector Winnie Heller. The kidnappers barricade themselves in a factory and demand several million in ransom.