Kommissarin Heller - Der Beutegänger
On a rainy evening in Wiesbaden, the alluring Susanne jogs along the forest edge. Shortly after, a passerby discovers her body, eerily adorned with a chrysanthemum. The arriving detectives confirm she was strangled. Investigators Winnie Heller and Hendrik Verhoeven first suspect Susanne's husband, Gernot, due to his lack of alibi.