Kommissarin Heller - Herzversagen
Sex offender Dirk Köster, imprisoned for two rapes, fatally shoots a prison officer during day release and escapes. Inspector Winnie Heller, returning from a break, takes on the case. She is assisted by State Criminal Police Office colleague Isabel Voigt, who originally put Köster behind bars.