Kommissarin Heller - Verdeckte Spuren
A string of burglaries in Wiesbaden's villa artist district rattles the residents. The perpetrator erases all traces with a particular white foam. The suspects are thought to be either a police officer or a firefighter, as both professions are typically familiar with such methods. During one heist, a security guard is bludgeoned to death with a fire extinguisher, intensifying the mystery.