Kommissarin Heller - Vorsehung
Detective Winnie Heller is alarmed by a call from psychiatrist Dr. Jacobi, who claims a patient is planning a murder. Arriving at the clinic, Winnie finds Dr. Jacobi critically injured from a stabbing. This is devastating for Winnie, as Dr. Jacobi is the only confidante she has left after her colleague Verhoeven's departure.