Kommissarin Heller - Hitzschlag
A series of assaults shakes Wiesbaden, keeping Inspector Heller and her colleague Verhoeven busy as they hunt the meticulous attacker who invades victims' homes. The police wonder if there is a link to similar attacks on women from six years ago, raising the stakes in their race to solve the case.