Kommissarin Heller - Querschläger
Wiesbaden is in shock after a sudden shooting at a high school. Detectives Winnie Heller and Hendrik Verhoeven discover three bodies: the principal and two students. The perpetrator is missing, but suspicion quickly falls on troubled student Nikolas Hrubesch, recently expelled.