Spreewaldkrimi - Zeit der Wölfe
As Krüger retreats into the solitude of the Spree Forest, Fichte investigates the mysterious circumstances surrounding two recent deaths: a forest work accident and a motorcycle crash. Fichte suspects a link to a biker gang called The Wolves, newly arrived from southern Germany. The tension builds as Fichte delves deeper into the gang’s secrets.