Kommissarin Heller - Tod am Weiher
In a lakeside house, Lilli Fennrich’s body is discovered. Her husband has already confessed to the murder, making it seem like an open-and-shut case for young detective Winnie Heller. However, the autopsy reveals several old bone fractures. Winnie delves into Lilli’s family history and uncovers a terrible tragedy.