Die Drei von der Müllabfuhr – Zu gut für die Tonne
Much of the food that is thrown away every day is “too good for the trash.” No wonder that “Die Drei von der Müllabfuhr” (The Three from the Garbage Collection) sympathize with people who want to rescue discarded food from supermarket waste. However, Werner learns the hard way that “dumpster diving” is considered serious theft and can lead to punishment. (Part 7; ARD series)