Die Drei von der Müllabfuhr – Kassensturz
To prevent their local bar from closing, The Garbage Disposal Trio pull out all the stops. However, Werner goes way too far in his rescue mission, and inadvertently ruins his chance at a fresh start in his personal life. In addition, Werner Träsch and Späti owner Gabi get serious and move in together.