Die Drei von der Müllabfuhr - Operation Miethai
A pile of junk on the sidewalk and a condescending homeowner – Captain Werner Träsch and his colleagues have little sympathy for either. When angry businessman Waselitzki shows them a large graffiti mural on the front of a building that ridicules him as an unscrupulous Frog King with a mustache, The Garbage Disposal Trio begin to realize how bad things are.