Die Drei von der Müllabfuhr – Baby an Bord
Werner and his crew are astonished to find a baby at the garbage collection depot. The child looks familiar to them - they have seen little Lea before with 16-year-old Marie Thieme. They have no choice but to take the little girl with them.