Die Drei von der Müllabfuhr – Die Streunerin
For their anniversary, Werner surprises Gabi with a ten-day trip to Fuerteventura. To his disappointment, however, Gabi would rather experience culture than lie in the sun. The Garbage Disposal Trio take care of a young woman who urgently needs help.