Die Drei von der Müllabfuhr - (K)eine saubere Sache
When The Garbage Disposal Trio realize fraudsters are ripping off senior citizens and getting away with it, the captain brings out his iron broom. Werner is also amazed: even among Berlin's garbage collectors, the fresh wind of social change is blowing. His boss Dorn wants to increase the number of women on the team and hires the self-confident Pamela.