Die Drei von der Müllabfuhr – Mission Zukunft
Werner Träsch and his crew are assigned a student intern with a special task: to polish up the good reputation and dusty image of the “Mülle,” or trash. The hard-working trio is supposed to blog live from the streets. However, their temporary fourth member, 16-year-old student Ben Litwinschuh, is just as unenthusiastic about the idea as Captain Werner.