Die Drei von der Müllabfuhr - Arbeit am Limit
A burst water pipe and bomb threat mean half of Berlin is closed off. But that's no reason for The Garbage Disposal Trio Werner, Tarik and Ralle to skip work. When the computers also go on strike, they have to improvise completely without the help of Dorn and dispatcher Gerald.