Ein Sommer auf Langeoog
Around 20 years ago, Antonia Hofmaier cut her father, Herbert, out of her life. Now, needing his signature, she travels to Langeoog, only to find he's gone away on a sailing trip. Furious, Antonia reluctantly agrees to stay at the farm of Herbert's girlfriend, Levke, while she waits for his return.