Ein Sommer am Gardasee
Nell Berger has always put her family first, setting aside her own dreams after her parents' death to care for her siblings. Now, she's ready for change. Pursuing her dream to become a paragliding instructor is her gateway to a cosmopolitan life. Lukas, a fellow instructor, is eager to help her succeed, but as the opportunity unfolds, Nell begins to question if this is truly what she desires.