Ein Sommer in Istrien
Anne travels to Istria for her best friend's wedding, but even on vacation, her professional instincts remain sharp. As a dedicated soccer scout, Anne is always on the lookout. There, she discovers 12-year-old Matija, a remarkable talent with potential that could transform the sport.