Ein Sommer auf Malta
Franka Eyckner travels to Malta as the controller of a language school, tasked with getting the headmaster, John, back on track. Despite his promises, true change seems elusive. Thankfully, Till, a perceptive handyman, offers understanding and support, connecting with Franka on a deeper level.