Ein Sommer in Antwerpen
Carolina's summer in Antwerp takes an unexpected turn. While planning to start a new fashion label in Hamburg with Johann, her life is turned upside down by Mathis, and her planned birthday surprise for her grandma Magda doesn't go as planned when Caro discovers Magda's long-lost childhood friend Judith.