München Laim - Laim und die schlafenden Hunde
Dirk Reimann, a talented tech entrepreneur, was set to be a keynote speaker but is found dead in Munich's Eisbach. Detectives Laim and Simhandl discover Reimann was homeless. Suspicion falls on his former partners Anno Waldeck and Lin Yu Choi, who pushed him out of the company, but Waldeck has an alibi.