Marie Brand und die Leichen im Keller
When Annika Herforth is found dead at the bottom of a basement staircase, detectives Marie Brand and Jürgen Simmel are brought in to investigate. Annika’s sister, Nelly, quickly points to Florian Leffers, her ex-boyfriend, accusing him of stalking and threatening Annika in the weeks before her death. As Marie and Jürgen dig deeper, they uncover complicated relationships and hidden motives in their search for the truth.